Johan i Moçambique

15 februari 2007

Pa resande fot

Hej,
tacka alla som uppvaktat pa fodelsedagen. Jag hade en stor fest hemma med en grupp svenskar fran sverige, svenskar fran maputo och mocambiquaner fran mocambique.
Jag ar i Maputo nu for att hamta anders fran flyget. Vi ska sedan tillbaka till Maciene dar det pagar en kurs om bibeln och halsa. Mycket intressant, men hinner inte skriva mer nu tyvarr. Ledare for kursen ar tre tewologer fran Brasilien.

pa mandag aker jag, anders och simon bil upp till Sofala och Zambezia. Darifran far vi skjuts med bil eller flyg till Niassa. Fran Lichinga i Niassa flyger vi tillbaka till Maputo den 2 mars... Vet ej om jag hittar internet under resan, men hoppas det fortas sa jag kan beratta om upplevelserna och skogsprojekten vi ska besoka.

Hej da for nu!